Protocol restaurant

Vanaf Pinkstermaandag 12.00 mag ons Grand Café weer open!

We begrijpen natuurlijk dat deze opening alleen mogelijk is, als we ons aan een aantal afspraken houden.

Het uitgangspunt is 1,5 meter afstand. Hiervoor hebben we tafels verplaatst en looproutes aangebracht in het pand.

Voor een plekje binnen in ons restaurant is het verplicht te reserveren. Binnen 1,5 meter aan een tafel, mag alleen voor huishoudens óf maximaal twee personen uit verschillende huishoudens.

Reserveren kan alleen direct met het Grand Café, tijdens haar openingstijden.
Het telefoonnummer van het Grand Café is 0514−521671.

Gezien de wisselende maatregelen uit de overheid en ons eigen beleid kunt u maximaal 1 week van te voren reserveren! Alvorens we deze periode gaan verlengen, willen we er eerst zeker van zijn of we de juiste maatregelen getroffen hebben.

Ook zijn we in verband met de beperkte capaciteit genoodzaakt een eindtijd aan uw reservering te verbinden. We gaan werken met 4 shifts, te wetenꓽ

Lunch Shift van 12.00 tot 14.00 (alleen in het weekend)
Borrel Shift van 14.30 tot 16.30 (alleen in het weekend)
Diner Shift 1 van 17.00 tot 19.15
Diner Shift 2 van 19.30 tot 21.45

Voor zitplaatsen op het terras hoeft u niet te (en kunt u niet) reserveren. Ook hier geldt het maximum van twee personen uit verschillende huishoudens.

Bij binnenkomst vragen wij u te wachten op een medewerker, deze zal een aantal vragen stellen om uw gezondheid te verzekeren. Daarna zult u naar tafel gebracht worden. Dankzij dit controlegesprek, mogen wij ook aan tafel bedienen binnen 1,5 meter.

Bij het afrekenen willen wij u vragen zoveel mogelijk met pin en creditcard te betalen.

Deze afspraken hebben wij natuurlijk niet zelf bedacht, maar zijn een resultaat van de gesprekken tussen de Koninklijke Horeca Nederland en het kabinet. Wilt u alle afspraken doorlezen? Deze vindt u op: https://khn.nl/kennis/protocol-heropening-horeca-beschikbaar

Wij kijken er erg naar uit u weer te mogen verwelkomen!
Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op.